Stooor Felix

Igår var det ingen mindre än Felix andra födelsedag! Tyvärr slavade jag
tolvtimmarspasset på jobbet med hundskit under skorna och en
handlingsförlamande trötthet så firandet fixade jag redan i söndags.
Jag kan bara inte sluta förvånas över hur sjukt fort han växer upp! Det
känns som att det bara var någon vecka sen man satt där på sjukhuset
och höll honom i sin famn! Jag har verkligen starka tendenser att bli en
sån där moster som nyper ungarna i kinden och med förvåning utbrister:
"Nej men, vad STOR du blivit!"
.
Inte riktigt okej! Men min förståelse för de kindnyp och klappar på huvudet
jag själv fått (tyvärr ända in i tonåren...), har helt plötsligt gått från 0 till 100.
Det går ju så fort...
.
Nyfödd felix :)
.
Felix ettårsdag
.
Felix 2 år, iklädd två av mosterpresenterna(!). (Ursäkta för suddig bild, min kamera knasa hela dagen)

Kommentarer
Postat av: Sanna

åhh han älskar ju kläderna lillprins =) vill ha skjortan varenda dag =) åååå så snuttig och liten så det inte är klokt! tack för att du kom i söndags!! Kram!

2010-04-28 @ 20:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0