Strömlös

Elproblem är något som verkar förfölja mig vart jag än bor. På Valbogatan kunde
vi få strömavbrott en gång i veckan. Alla gånger självklart när vi precis ställt
oss vrålhungriga och börjat laga stormiddagen. Tror till och med att dessa
strömavbrott bidragit till något av mina extrakilon då Max fått kommit till undsättning
alla gånger.
.
Nu i min nya lägenhet så vart jag ju inte vidare förvånad när jag i torsdags,
vrålhungrig så klart, ställde mig för att laga middag och allt slocknade.
Efter att jourkillen från fastighetsnsnabben fått åka tillbaka tre gånger
eftersom strömmen vägrade hålla mer än 10 minuter så gav jag upp och
traskade hem till Linnea. Där vart jag bjuden på något så exklusivt som gröt och öl.
Sweet!
.
Helgen har sen bestått av tjejskvaller, öl, drinkar, galen dans och en hel del
överraskningar. Dessutom har vi ett helt nytt system på jobbet som gjort alla
anställda lika smarta som dagisbarn igen så man är ganska snurrig i skallen.
.
Liten del av min och Linneas gooda middag från igår :)
.
Från Interpool i torsdags. Jag om någon kan konsten att se packad ut
när jag inte är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0