Japanideal

Igår började jag dagen med att hoppa på bussen ut mot Valbo där jag
trodde att jag skulle öppna. Det skulle jag inte. Jag hade sovmorgon och
skulle jobba inne i stan hela dagen... Morgonutflykt till Valbo är ju alltid trevligt!
Så typiskt mig!
.
Kvällen spenderades hos Jusse med att käka soppa, dricka te och ögna igenom
lite japanska tidningar samtidigt som ett gäng Paradise Hoteltokiga satt och 
roades av tvn. Måste faktiskt erkänna att jag också kollade och det är inte
klokt hur underhållande ett program som går ut på fylla, intriger och sex kan vara!
Men nu till kvällens största chock. Japanerna har helt störda ideal!
Deras "före"-bilder innan de har gått ned i vikt är ju fan som våra "efter"-bilder!!!
.
 
Ok, för att japanerna är korta men 36 kg!?!? Stört. Det är 15 i BMI.
.

Usch.

Kommentarer
Postat av: suss

vafan detta är ju helt jävla sjukt!!!

2010-01-05 @ 16:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0