Skitphotoshop.

Den senaste tiden har jag haft ett sjukt sug efter att photoshoppa, skissa och
designa men tiden har verkligen inte räckt till. Men i kväll bäddade jag ned mig
i sängen med dator, lite nya fina foton och tog tag i den där headern som
jag inte orkat göra någonting åt. Känner ju ändå en viss press här när jag faktiskt
ska iväg och studera grafisk design! Det är inte ok att det ser ut såhär då!
.
Efter att ps hade lagt av tre gånger utan att spara minsta lilla som jag gjort
gav jag upp! Då åkte skissblocket fram istället. Lär ju jobba en hel del på min
skissteknik med! Som vanligt vart det någon orealistisk tjej. Har verkligen
inte ork att ge mig på något verkligt! Håret vart skit och likaså läpparna
men i övrigt vart jag faktiskt ganska nöjd även om den inte är den mest
välarbetade bilden jag gjort.
.
Overklig brud 101

Kommentarer
Postat av: sussi

skitsnygg bild!!!

2010-03-29 @ 20:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0