Sömnsnacksunderhållning

Ok, de som någon gång sovit i samma rum som mig vet som sagt att
jag sällan håller käften eller ligger still under mina sovande timmar.
Jag har skrämt skiten ur nya kompisar, drygat på pojkvänner och till
och med slagits. För det mesta snor jag dessutom täcket.
.
Eftersom jag aldrig haft turen med mig mer än att se min systerdotter
gå i sömnen (vilket skrämde skiten ur mig), så är jag otroligt nyfiken
på hur det där snacket och sömngången verkligen ser ut och låter.
Jag finner det hela i alla fall ytterst roande. Idag hade Knivlisa länkat till
hennes engelske konkurrent på sömnpratande pojkvän. De som
inte ser detta som förstaklassig underhållning kan inte vara friska.
.
Exempel tagna från bloggen Slepptalkingman:
.
"You can't be a pirate if you don't have a beard. I said so. MY boat, MY rules."
.
"Monkey power! Straight from the jungle."
.
"Please just walk away. I don't want to have to stand here and say something so awesome that I'll have to remember it the rest of the day. Thank you!"
.
"Put it down! Step away from the yam. Step away!"
.
"Flap's on fire. Your flap's on fire! Chili in the vagiiiiina. I'm a bad bad boy."
.
"I'm baking pillows. Burn them slowly, keeps them fluffy! Mmmmmm, pillows."
.
"Now fuck off and let me bask in the glory of being me."

Kommentarer
Postat av: Sanna

:) Kul! Du har en systerson som har börjat gå i sömnen oxå :/

2010-01-18 @ 13:59:44
Postat av: sussen

I LOVE IT!

2010-01-18 @ 19:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0