Dagens födelsedagsbarn

Tjejen som fyller år idag är helt klart värd ett alldeles eget inlägg!
Det finns få som ger mig så mycket positiv energi och som funnits
där så mycket som hon gjort! Sprallig, glad och positiv och man kan
verkligen lita på henne till 100%. Förutom inspelningar av hysteriska
flmer om bockljus, fotograferingar och timlånga fikor har vi gått igenom
både jävligt roliga och rent ut sagt skitperioder av våra liv tillsammans.
Och det hade då varit tusen gånger tråkigare utan denna lilla söta blondin!
Grattis Sussi!
.

Sussi första gången jag fotade henne i höstas.


Sussi andra gången jag fotade henne som pinuppa.
.

Sussi senast jag fotade henne nu i vinter! :)
.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis Sussie!! Tur att ni har varandra!!

2010-01-12 @ 18:50:30
Postat av: sussi

åååh gud fia vad gullig du är :) jag blir alldeles rörd.... tack, massa kärlek till dig!!! <3

2010-01-13 @ 09:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0